Veelgestelde vragen
Een aantal vragen worden vaak gesteld, die proberen we hier te beantwoorden.
Heb je nu een andere vraag of wil je liever even overleggen? Neem dan contact op!
Zinken dakgoten
Wanneer mijn dakgoot lek is en ook de houten boeidelen zijn rot kunnen jullie deze ook vervangen?
Ja we voeren de oude dakgoot en de oude boeidelen af en maken de zinken dakgoot op maat en plaatsen nieuwe boeidelen. Zo kan uw huis er weer lange tijd tegenaan.
Planning en tijdsindicatie
Ook wij merken dat het druk is binnen de bouw en dat goede timmerlieden moeilijk te vinden zijn. Door niet al het werk aan te nemen en ons te concentreren op kleiner werk, zoals het vervangen en plaatsen van dakgoten. Kunnen we nieuw werk vrij snel inplannen.
Wanneer hebben jullie tijd?
We zorgen altijd voor een goede planning, waarbij we tijd vrijhouden voor spoedklussen en het opnemen van werk. Heb je haast? We kunnen zeker iets voor je betekenen. Neem contact op en vergeet niet aan te geven dat er haast bij is.
Ik heb een lekkage, kunnen jullie meteen komen?
Ja! Het verhelpen van lekkages (zelfs lekkages die niemand lijkt te kunnen oplossen) is een speciale gave van Stefan. Dus geen nood aan de man. Hij komt er aan!
Welke dagen werken jullie?
Op dit moment nemen we werk aan van maandag t/m zaterdag, Zondag werken we niet, tenzij we gebeld worden voor een spoedklus. Dan komen we ook op zondag. In de avond zijn we het liefste thuis, maar ook dan maken we voor dringende zaken graag een uitzondering.
Werkgebied
We werken in Noord Nederland (Drenthe en Groningen). Er worden geen kosten in rekening gebracht voor gereden kilometers.
Betalen en kosten
Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?
Na het opnemen van de klus, krijg je direct een prijsopgave voor de werkzaamheden. Ben je akkoord? Dan plannen we de werkzaamheden in en ontvang je een factuur voor de aanbetaling. Als we deze hebben ontvangen is de plek in de planning definitief. Na het afronden van de werkzaamheden ontvang je de factuur voor de restbetaling. Is het een grotere klus waar we een aantal maanden mee bezig zijn? Dan ontvang je ook tussendoor facturen, hoeveel en wanneer specificeren we vooraf.
Kan ik subsidie krijgen op de werkzaamheden?
In een aantal gevallen is er inderdaad subsidie beschikbaar. Je kunt hierbij denken aan het isoleren van de woning of het isoleren van het dak. Maar ook aan het vervangen van ramen voor HR++ glas. Deze werkzaamheden komen vaak in aanmerking voor een subsidie.
Betaal ik voorrijkosten?
Nee, we rekenen geen voorrijkosten.
Werkzaamheden
Voor welke werkzaamheden moeten we jullie zeker bellen?
Hoewel we alles kunnen. Worden we het liefste gebeld voor het plaatsen van dakgoten.
Welk werk doen jullie niet?
Wij plaatsen geen plastic dakgoten. Ook doen we geen badkamer renovaties.
Overige vragen
Moet ik thuis zijn als jullie komen?
Voor de eerste kennismaking natuurlijk wel. Daarna mag het, maar het hoeft niet. We hebben van de meeste van onze klanten sleutels, zodat we direct naar binnen kunnen om aan de slag te gaan. Wil je nu liever zelf thuis zijn, dan is dat natuurlijk ook prima. We merken dat als mensen eenmaal wat langer klant zijn dat ze dan het liefste de sleutels geven zodat we zelf aan de slag kunnen. Of er nu iemand thuis is of niet.
Mijn hond kan lastig zijn, moet ik deze opsluiten?
Zeker niet! We houden van honden. Dus dat komt helemaal goed. Ook honden die opspringen gaan we niet belonen door ze te aaien en we kunnen ook rekening houden met aanbellen (of juist liever niet). Wil je meteen jouw hond leren dat iemand aan de deur helemaal niet eng is? Dan nemen we gewoon een lekker hondensnackje mee. Dan kan jouw hond lekker knabbelen en kunnen wij rustig even overleggen.